Warsztaty z ćwiczeń siłowych dla kobiet - FREE!

przez Admin
Odsłony: 371

www.resizer.pl 278

Poniżej zaprezentowaliśmy wstępny projekt treningu pokazowego skierowanego do osób chcących pogłębić bądź utrwalić swoją wiedzę dotyczącą zasad i założeń podstawowych form aktywności na siłowni, tj. zajęć fitness oraz treningu siłowego.

Proponowany przez nas trening pokazowy, jak wskazaliśmy powyżej, będzie oparty o dwa filary.

W pierwszym przeprowadzimy zajęcia fitness z wykorzystaniem mat fitness oraz stepów (opcjonalnie hantli fitness lub dostępnego obciążenia zewnętrznego). W drugim uczestnicy wezmą udział w treningu siłowym z wykorzystaniem sprzętu dostępnego na siłowni.

Dzięki tak dobranym zajęciom w syntetyczny sposób uczestnikom zostanie przekazana wiedza niezbędna do prawidłowego i efektywnego treningu na siłowni bądź salce fitness. Uczestnicy zyskają nie tylko wzorzec właściwego planu treningowego, lecz także większą świadomość doboru odpowiednich do pożądanego efektu ćwiczeń.

Proponowany program szkolenia (treningu):

  1. ZAJĘCIA FITNESS

- trening fitness z wykorzystaniem mat fitness oraz stepów (opcjonalnie hantli fitness lub dostępnego obciążenia zewnętrznego)

PLAN:

- rozgrzewka;

- część wzmacniająca oraz stretching aktywny;

- ćwiczenia funkcjonalne na dolne partie mięśniowe;

- ćwiczenia funkcjonalne dotyczące górnych partii mięśniowych;

- wzmacnianie mięśni brzucha;

- stretching statyczny.

ZAŁOŻENIA:

- wzbogacenie/urozmaicenie zajęć fitness o nowe elementy;

- wzmacnianie aktywne określonych partii ciała;

- poprawa sprawności ruchowej;

- poprawa wydolności ogólnej.

  1. TRENING SIŁOWY

- właściwe wykorzystania sprzętu dostępnego na siłowni

PLAN:

- prezentacja podstawowych zasad korzystania z siłowni oraz układania planów treningowych;

- nauka ćwiczeń bezpiecznych dla aparatu ruchu dotyczących wewnętrznego gorsetu mięśniowego (stabilizacja)

- nauka ćwiczeń bezpiecznych dla dolnych partii mięśniowych z wykorzystaniem sprzętu dostępnego na siłowni (dolne partie mięśniowe);

- nauka podstawowych wzorców ruchowych dla ćwiczeń: przysiad, wykrok, zakrok, wypad, odwodzenie, wyprost stawu kolanowego i biodrowego z dodatkowym obciążeniem zewnętrznym (dolne partie mięśniowe);

- nauka ćwiczeń bezpiecznych dla górnych partii mięśniowych z wykorzystaniem sprzętu dostępnego na siłowni (górne partie mięśniowe);

- nauka podstawowych wzorców ruchowych dla: uniesienie rąk nad głowę, ugięcie w stawie łokciowym, wyciśnięcie obciążenia w leżeniu (górne partie mięśniowe).

ZAŁOŻENIA:

- nabycie bądź pogłębienie wiedzy z zakresu ćwiczeń wzmacniających z wykorzystaniem wyciągów oraz sztang i hantli;

- przybliżenie obrazu pracy na siłowni jako konieczność dla poprawy własnego zdrowia;

- przedstawienie sposobu przygotowania planów treningowych na podstawie otrzymanego wzorca.

 

 

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA - ZAJĘCIA SĄ BEZPŁATNE

 

ZAPRASZAMY!!!